Returnarea Produselor

 

Click aici pentru a începe o returnare


INFORMAȚII

Te-ai răzgândit în privința produselor comandate? La Adore Home ai garanția unui retur simplu.

Returnarea produselor

În cazul în care dorești să returnezi produsul/produsele achiziționate, AdoreHome îți garantează termenul de retur prevăzut de lege, respectiv 14 zile de la primirea produsului. 

Dacă dorești să returnezi unul sau mai multe produse, te rugăm să parcurgi următorii pași:

Pasul 1

  • Click aici și completează formularul de retur. 
  • IMPORTANT! Nu uită să incluzi fotografii cu etichetele care conțin coduri de bare.

Pasul 2

  • Îți confirmăm înregistrarea cererii tale de retur și organizăm ridicarea produselor cu ajutorul curierilor parteneri
  • Asigură-te că returnezi produsul în aceleași condiții în care ți-a fost livrat, respectiv în aceeași stare, având ambalajul original, eticheta originală și împreună cu documentele de livrare care l-au însoțit.
  • Predă produsul curierului organizat de Adorehome în acest scop. 


După recepționarea produselor returnate, vei fi notificat prin e-mail cu privire la restituirea contravalorii produsului returnat.

Inlocuirea produselor

  

DETALII DESPRE RETURURI:

Comenzi achitate cu numerar: Dacă ai achitat comanda cu numerar în sistem ramburs, banii îți vor fi restituiți în contul menționat de tine în Formularul de Retur. Excepție fac comenzile online achitate cu cardul.

Comenzi achitate online cu cardul: În acest caz, suma va fi rambursată în contul cardului din care s-a efectuat plata.

Deteriorarea produsului după livrare: Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură, zgârieturi, ciobituri, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de valoare.

Cheltuielile aferente returului sunt suportate de client, cu excepția cazurilor în care ai primit un produs defect sau diferit de cel comandat. Costul transportului la retur este suportat de către cumpărător indiferent de valoarea comenzii și chiar dacă produsele au beneficiat de livrare gratuită în momentul achiziției.

Dacă ai primit un produs defect sau diferit de cel comandat, te rugăm să ne trimiți fotografiile relevante împreună cu cererea de retur, iar costul transportului la retur va fi suportat integral de Adore Home.

Returnarea produselor: Te rugăm să trimiți produsele returnate prin curierul organizat de AdoreHome pentru tine. Nu trebuie să achiți nimic curierului, vom scădea taxa de transport retur din suma pe care trebuie să o primești înapoi (contravaloarea produselor restituite), cu excepția situației în care ai primit un produs defect sau diferit de cel comandat. Taxa de transport pentru retur poate varia între 9 lei și 95 lei, în funcție de greutatea produsului returnat.

Restituirea contravalorii produsului: Suma aferentă returului se va rambursa după recepționarea produsului returnat în depozitul nostru.

Te informăm că în anumite situații, anumite categorii de produse nu pot fi returnate:

  1. Produsele care nu prezintă accesoriile originale inițiale;
  2. Produsele fără ambalaj original, etichetă etc.;
  3. Produsele livrate în urma unor comenzi speciale.
  4. Saltelele și Saltelele tip Topper pot fi returnate doar dacă sunt sigilate, respectiv dacă ambalajul nu a fost înlăturat.
  5. Mobilierul se poate returna doar in forma in care a fost primit, neasamblat. Orice eventuale neconformitati trebuiesc observate si raportate inainte de inceperea procesului de asamblare. Odata asamblat produsul nu mai poate fi returnat

Conform legislației în vigoare, politica de returnare a produselor se aplică numai pentru achizițiile făcute de către persoane fizice.

Îți mulțumim că ai ales Adore Home și sperăm să te servim cât mai bine în viitor!