In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii sau prezinta defecte de fabricatie, poti solicita inlocuirea sau returnarea contravalorii lui printr-o solicitare scrisa, la adresa de e-mail info@adorehome.ro .

Astfel, potrivit dispozitiilor Ordonantei Guvernului 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea  si executarea contractelor la distanta: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.

In cazul in care doresti sa returnezi produsul / produsele achizitionat(e), AdoreHome iti garanteaza termenul de retur prevazut de lege, respectiv 14 zile de la primirea produsului.

 

Te rugam sa parcurgi urmatorii pasi in vederea solicitarii unui retur:

  • Completeaza formularul de retur disponibil #aici;
  • Notifica departamentul Customer Care in scris la adresa de e-mail info@adorehome.ro referitor la returul pe care urmeaza sa il efectuezi, sau foloseste Formularul de Contact disponibil pe site;
  • Te rugam sa precizezi numele complet, numarul de telefon si adresa de e-mail valabile, numarul comenzii initiale, produsele returnate, motivul returnarii, precum si datele necesare pentru returnarea contravalorii produselor achitate;
  • Expediaza coletul de retur impreuna cu formularul de retur la adresa: Str. Unitatii, Nr. 38, Ilfov;
  • In termenul maxim de 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, vei fi contactat prin e-mail cu privire la statusul restiturii contravalorii produsului returnat, in contul mentionat de tine in Formularul de Retur. (*exceptie fac comenzile online achitate cu cardul. In acest caz, suma va fi rambursata in contul cardului din care s-a efectuat plata).

 

Produsul comandat va fi returnat in aceleasi conditii in care ti-a fost livrat, respectiv avand ambalajul original, eticheta originala si impreuna cu documentele de livrare care l-au insotit.

Cheltuielile aferente returului sunt suportate de client, iar produsul original trebuie transmis catre AdoreHome printr-un curier organizat de tine.

Exceptie fac cazurile in care ai primit un produs defect sau altul decat cel comandat (returul va fi suportat si organizat de AdoreHome). Si in acest caz, te rugam sa ne transmiti o solicitare la adresa de e-mail info@adorehome.ro, impreuna cu fotografii ale produselor receptionate.

Suma aferenta returului se va rambursa in termen de maximum 14 zile de la data la care am notificati cu privire la returnarea produselor.

Iti invederam faptul ca in anumite situatii, anumite categorii de produse nu se pot returna:

  • Produse care prezinta modificari fizice: lovituri, ciobiri, zgarieturi, urme de uzura etc.;
  • Produse care nu prezinta accesoriile originale initiale;
  • Produse fara ambalaj original, eticheta etc.;
  • Produse livrate in urma unor comenzi speciale.

Saltele si  Saltele tip Topper pot fi returnate doar daca sunt sigilate, respectiv daca ambalajul nu a fost inlaturat.

 

Inlocuirea produselor

In cazul in care doresti inlocuirea produsului / produselor comandat(e), te rugam sa contactezi in prealabil Customer Care la adresa de e-mail info@adorehome.ro in care vei specifica, ca si in cazul unui retur, numele complet, date de contact valabile (numar de telefon si adresa de e-mail), numarul comenzii, produsul / produsele pe care doresti sa il / le inlocuiesti.

Aceasta operatiune se realizeaza in limita stocului disponibil, iar in cazul in care noul produs nu se afla in stoc, iti poti alege un alt produs cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea de catre noi.

Dupa confirmarea disponibilitatii produsului pe care doresti sa il inlocuiesti, este necesar ca produsul original sa fie transmis catre AdoreHome, prin curier ,la adresa: Str. Unitatii, Nr. 38, Ilfov.

De asemenea, te rugam sa ai in vedere ca produsul pe care il vei returna sa nu prezinte forme de uzura, deteriorari, si sa fie insotit de ambalajul original.

La momentul receptionarii comenzii de retur, AdoreHome iti va expedia comanda de schimb. Costul de livrare al comenzilor de schimb este suportat de AdoreHome.